Z rynku FMCG

  • Oprócz węglowodanów i białek to tłuszcze są podstawowymi składnikami odżywczymi. Stanowią one główne i skoncentrowane źródło energii. Specjaliści do spraw żywienia przypominają o tym, by nie wykluczać ich z codziennego menu, zaznaczając jednak, że najważniejsza jest ich jakość, a nie ilość. Dieta z odpowiednim udziałem nienasyconych kwasów tłuszczowych omega 3 jest... Czytaj więcej »

  • Hochland smakuje wszędzie!

    Piątek, 15 lipca 2016

    W sezonie wakacyjnym podczas pikników i wycieczek warto zadbać o apetyczne przekąski. Każdy posiłek na łonie natury zamieni się w prawdziwą ucztę smaków, jeśli towarzyszyć mu będą sery topione w krążkach Hochland. Czytaj więcej »

  • 7 lipca, na warszawskim Powiślu, otworzył się nowy lokal. JACKPOT WARSAW 777 stanowi odpowiedź na potrzebę połączenia luźnej, niewymuszonej atmosfery z gwarancją jakości i dbałością o detal. To miejsce inspirowane marką Jack Daniel’s, w którym możesz sobie pozwolić na trochę więcej – zarówno wieczorem, jak i w ciągu dnia. Czytaj więcej »

  • W 2015 r. rynek handlu detalicznego artykułami chemii gospodarczej w Polsce wzrósł o 3,1% rok do roku, wynika z danych zawartych w raporcie „Handel detaliczny artykułami chemii gospodarczej w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016-2021”. Głównymi czynnikami napędzającymi rynek były wzrost wydatków gospodarstw domowych na chemię gospodarczą oraz wprowadzanie... Czytaj więcej »

  • W 2015 r. rynek produktów OTC w Polsce (sprzedaż apteczna i pozaapteczna, leki OTC i suplementy diety) wzrósł zgodnie z naszymi oczekiwaniami z poprzedniej edycji raportu o około 6%. Motorem rynku była apteczna sprzedaż leków OTC (w związku z wysoką zachorowalnością na przeziębienie i grypę) oraz pozaapteczna sprzedaż suplementów diety (trend ogólnej popularności suplementów... Czytaj więcej »

  • Firma Partner in Pet Food, producent karmy dla psów i kotów, jest właścicielem marki PreVital oferującej szeroką gamę pełnoporcjowych karm dla kotów. Marka PreVital obecna na rynku od całkiem niedawna jest już rozpoznawana przez właścicieli i miłośników kotów, dzięki prowadzonym działaniom marketingowym budującym świadomość marki. Czytaj więcej »

  • Większość z nas wkrótce spakuje walizki, by wraz z całą rodziną wyruszyć na długo wyczekiwany wakacyjny wypoczynek. To czas beztroski i zabawy dla nas i naszych dzieci, ale też czas pełen kulinarnych pokus, kiedy łatwo zapominamy o nawykach zdrowego odżywiania. Jednak, kiedy my wypoczywamy, nasz organizm nie ma urlopu i wciąż wymaga dostarczania mu codziennej dawki witamin i... Czytaj więcej »

  • Wakacyjny klimat Letniej Wyspy Lay’s ponownie zagości na 8 najpiękniejszych polskich plażach. W specjalnych strefach: DeskoStrzał, GigaPiła, LetniGIF, MuzyMix, ZłapFalę odwiedzający będą mogli wziąć udział w zabawie wykonując konkretne zadania. W nagrodę otrzymają nowe, limitowane paczki chipsów Lay’s Soczysty Letni Pomidor i Serowa Quesadilla w opakowaniach 40 g i 140 g. Czytaj więcej »

  • POLOmarket po grecku

    Wtorek, 05 lipca 2016

    Historycznie jest prekursorem kuchni zachodniej. Dziś kojarzy się przede wszystkim z oliwą z oliwek – składnikiem niemalże każdego dania, serem feta, bakłażanem i papryką. To właśnie kuchnia grecka, która od 6 do 19 lipca zawita również do sklepów POLOmarketu. Czytaj więcej »

  • Przystanek Woodstock po raz trzeci zagra z Leszkiem. A to oznacza, że trzeci rok z rzędu Woodstockowicze będą się dobrze bawić w strefie Lecha Premium i Lecha Free, więc orzeźwienie gwarantowane! Czytaj więcej »

  • Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, uruchamia własny program lojalnościowy dla swoich klientów. Od 7 lipca działalność rozpocznie Klub Natura, którego członkowie będą mogli korzystać ze specjalnych ofert promocyjnych przygotowanych wyłącznie dla Klubowiczów. Czytaj więcej »

  • Tymbark bawił się koncertowo na Open’erze

    Poniedziałek, 04 lipca 2016

    Open’er Festiwal to święto muzyki i dobrej zabawy. Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć marki Tymbark, która wie wszystko o tym, jak się świetnie bawić. Tymbark był obecny na Open’erze jako partner wydarzenia i dla festiwalowiczów zorganizował specjalną strefę chillout’u oraz inne atrakcje. Czytaj więcej »

  • Już od początku wiosny br. pracownikom Nestlé Purina w pracy towarzyszą ich czworonożni przyjaciele. Po kilku pierwszych miesiącach wspólnej pracy, pracownicy zgodnie przyznają, że obecność psów w biurze zmniejsza stres i integruje zespół. Czytaj więcej »

  • „Projekt Plaża” z Sokołowem

    Poniedziałek, 04 lipca 2016

    Sokołów S.A. – lider rynku mięsnego w Polsce – wyrusza w tym roku razem z telewizją TVN i „Projektem Plaża” w wakacyjną podróż. Przez najbliższe osiem weekendów wspólnie zawitają do takich kurortów, jak Świnoujście, Dziwnów, Kołobrzeg, Mielno, Darłowo, Ustka, Władysławo i Olsztyn. W każdej z miejscowości Sokołów S.A. zaprasza urlopowiczów do swojej strefy. Czytaj więcej »

  • Rozpoczął się sezon na owoce jagodowe!

    Poniedziałek, 04 lipca 2016

    W sklepach i innych punktach sprzedaży dostępne są już świeże owoce jagodowe. Konsumenci z całej Europy coraz bardziej doceniają ich walory odżywcze i smakowe, o czym świadczy wzrastający poziom konsumpcji zanotowany w wielu europejskich krajach. Eksperci ds. zdrowego odżywiania radzą, aby dbać o zbilansowaną dietę i starać się uzupełniać ją o każdy z tych owoców. To... Czytaj więcej »

  • 1 lipca ruszyła kolejna odsłona Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2016. Oficjalnym sponsorem festiwalu, w ramach którego na olbrzymich plenerowych ekranach ustawionych na sopockim Molo i zakopiańskich Krupówkach każdego dnia wyświetlane będą filmy jest marka Bracia Koral. Bezpłatne plenerowe projekcje odbędą się w tym roku także w Giżycku. Czytaj więcej »

  • Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, zajęła 5. miejsce w zestawieniu największych płatników podatku dochodowego w Polsce, przygotowanym przez dziennik „Puls Biznesu” oraz wywiadownię gospodarczą „Bisnode Polska”. JMP już od kilku lat plasuje się w pierwszej dziesiątce rankingów firm, odprowadzających do budżetu państwa polskiego najwyższe... Czytaj więcej »

  • Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów. Czytaj więcej »

  • W weekend 25. i 26. czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska. Czytaj więcej »

  • Pod koniec czerwca w Warszawie i w Lublinie odbyły się spotkania branży HoReCa zamykające wiosenną edycję cyklu ,,Szef dla Szefów”. Organizatorem inicjatywy była firma MAKRO Cash&Carry Polska. Czytaj więcej »

  • W tym roku obchodzimy 100-lecie udomowienia borówki. Owoc ten przebojem podbił serca konsumentów i rankingi najzdrowszych owoców na świecie. I my Polacy mamy w tym swój udział. Czytaj więcej »

  • Jak informuje Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezydent podpisał ustawę o zmianie ustawy o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz o produktach tradycyjnych oraz o zmianie niektórych innych ustaw. Czytaj więcej »

  • Polskie Mięso – Ambrozja Smaku 2016

    Czwartek, 30 czerwca 2016

    W dniu 16 czerwca w ulokowanym malowniczo zespole pałacowo-parkowym w Radziejowicach, Związek Polskie Mięso zorganizował już po raz trzeci spotkanie z cyklu: „POLSKIE MIĘSO – Ambrozja Smaku”. Patronat Honorowy nad tym wydarzeniem objął Minister Spraw Zagranicznych – Witold Waszczykowski oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Krzysztof Jurgiel. Do udziału w wydarzeniu zostali... Czytaj więcej »

  • Do końca sierpnia robiąc zakupy w sklepach sieci Nasz Sklep oraz LD Holding, możemy wesprzeć leczenie i rehabilitację dzieci będących pod opieką fundacji TVN „Nie jesteś sam”, fundacji Marcina Gortata „Mierz wysoko” oraz UNICEF-u. Grupa Kapitałowa Specjał wraz z sieciami franczyowymi jest partnerem ogólnopolskiej akcji charytatywnej "Szczęśliwe Dukaty". Czytaj więcej »

  • Mimo że dopiero rozpoczęły się wakacje, Trzeźwobus Kompanii Piwowarskiej zdążył już przemierzyć 1/3 swojej trasy po Polsce. W międzyczasie edukował na temat odpowiedzialnego spożycia i bezpiecznej jazdy nie tylko miłośników dobrej muzyki, ale także zapalonych kierowców znanych ze szklanego ekranu. Czytaj więcej »

  • Zdrowe przekąski na wakacyjne dni

    Środa, 29 czerwca 2016

    Wakacje to czas beztroskiego odpoczynku, często również w kwestii żywieniowej. W letnie dni chętnie sięgamy po słodkie, orzeźwiające napoje, czy drobne desery i przekąski. Które z nich warto wybrać, aby dostarczyć swojemu organizmowi czegoś więcej niż tylko pustych kalorii? Czytaj więcej »

  • Każdego dnia nasz organizm musi poradzić sobie w walce ze skutkami trybu życia współczesnego człowieka. Stres, zanieczyszczenie środowiska, używki, nieprawidłowa dieta. To wszystko powoduje, że w naszych organizmach zaburzona zostaje równowaga pomiędzy wolnymi rodnikami, których nadmiar jest szkodliwy dla zdrowia a antyoksydantami, które pomagają zwalczać negatywny wpływ... Czytaj więcej »

  • W pierwszej połowie 2016 r. Oranżada Hellena była lokowana w popularnych programach rozrywkowych i talent show na antenach największych stacji telewizyjnych. Emocjonujący finał You Can Dance – Po prostu tańcz zwieńczał obecność brandu w wiosennych ramówkach. Marka zapowiada kontynuację intensywnych działań marketingowych. Czytaj więcej »

  • Historia podlaskich smaków

    Wtorek, 28 czerwca 2016

    Jaka właściwie jest ta kuchnia regionalna? Gdzie szukać jej korzeni; co jest jej historyczną konstrukcją, a co tylko marketingową naleciałością? A przede wszystkim, czym takim szczególnie się wyróżnia? Odpowiedzi na te pytania można odszukać w najnowszej książce Andrzeja Fiedoruka, która trafiła właśnie na półki księgarń. Czytaj więcej »

więcej artykułów